Serviciu de reparatii jucarii (Service jucarii)


Descriere: Stricarea jucariei preferate a copilului poate reprezenta o mare problema pentru orice parinte. Solutia care o au la indemana e cumpararea unei jucarii noi, dar poate jucaria nu se mai fabrica si variantele la indemana sunt jucarii similare care pot conduce la accentuarea scandalului.
  Intr-o situatia prezentata mai sus un serviciu de reparatii jucarii ar fi foarte util pentru parinti, in primul rand ca ar linisti copilul si in al doilea ca ar avea costuri mult mai mici decat daca ar cumpara o alta jucarie noua. Cand ne referim la reparatii jucarii, nu discutam despre reparatii simple cum ar fi coaserea la loc a madularului unui urs de plus, ci jucarii care nu pot fi reparate de parinti cum ar fi : trenulete electrice, avioane, elicoptere radiocomandate, jucarii audio video electronice, roboti, ambarcatiuni, diverse jucarii electronice sau mecanice.
   Procesul ar putea incepe prin stabilirea exacta a tipurilor de jucarii si defectiuni pe care le puteti remedia dvs si/sau asociatii dvs. Stabilirea exact daca reperatiile se vor face prin predarea jucariei de catre client la un punct de lucru sau prin deplasarea la domicliul clientului. Planificarea unui sistem de taxare. Ar fi recomandata taxarea in functie de valoarea jucariei, pentru ca pot fi cazuri in care o taxa fixa poate depasi valoarea unei jucarii noi. Eventual se poate oscila in functie de situatie intre taxa fixa si taxa procentuala.
Resurse necesare:
  • cunostinte de electronica sau asocierea cu o persoana care poseda aceste cunostinte
  • inchirierea sau infiintarea unui punct de lucru
  • cheltuieli cu achizitia uneletelor necesare reparatiilor
  • o foarte intensa promovare online si offline
  • documentarea in vederea tipurilor respectiv preturilor diverselor jucarii care vor fi reparate
  • in timp, va fi necesara formarea unui stoc de piese de schimb pentru diverse tipuri de jucarii
Avantaje:
  • este un serviciu inovator, inexistent pe piata
  • poate deveni un serviciu de mare interes
  • aduce mari avantaje financiare clientilor
  • este o afacere care se poate initia cu o investie foarte mica, simbolica
Dezavantaje:
  • cunostintele de electronica sunt esentiale, daca nu le aveti este nevoie de colaborarea sau asocierea cu personal calificat/priceput in domeniu.
Concluzii: In ultimii ani jucariile sunt astfel confectionate incat sa nu reziste in timp si tinand cont de atasamentul pe care il au copiii pentru jucariile preferate, acest serviciu se poate dovedi un mare succes.  

3 comentarii:

  1. sall am un Volan Cu Pedale Pentru Pc Gembrid STR-RACEFORCE Cu Vibrati Si USB


    Caracteristici principale
    Tip produs:Volan cu pedale
    Compatibilitate:PC
    Tehnologie:Cu fir
    Interfata:USB
    Caracteristici & functii
    Conectori:USB
    Caracteristici tehnice
    Altele:Dual vibration
    volanul cu pedalele arata mult mai bine in realitate este foarte bun functioneaza10/10 arata9.5/10
    volanul cu pedale nu are nevoie de cd deoarece isi instaliaza drive-urile singur
    inrotirea volanului este de 90 de grade.!
    si nu imi merge sa ma joc adica sa fac stnga dreapta si nici pedalele nu imi merg eu am descarcat o aplicatie pe pc si imi merege daca ii dau stnga dereapta adica imi vibreaza..............

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua. Am o armă de jucărie nerf vagabond. Si s-a intamplat nenorocirea. Nu stiu cum a reușit sa desfacă acea armă dar cred ca s-a pierdut un arculet ca nu se maipoate face puzzle-ul intre ghilimele spus, așa că am nevoie de ajutorul vostru, plange după ea. Să imi spuneti dacă pot veni cu ea la Dvs. Mulțumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună ziua, am o jucărie pt bebelusi care prin tragerea unui fir cîntă și am tras mai tare de fir și acum face sunete ciudate, se poate repara?

    RăspundețiȘtergere