Idei de afaceri : Evenimente de schimburi



Descriere: Pe fondul crizei financiare, schimbul de bunuri si servicii a devenit deja un obicei destul de raspandit si la noi in tara. In alte tari, persoanele care observa aceste schimbari de trend, profita inteligent de pe urma acestei noi miscari. 
Pe scurt, afacerea consta in organizarea unor evenimente in care oamenii sa se prezinta si sa faca schimburi intre ei. Astfel de evenimente se organizeaza si in alte tari, iar profitul organizatorului consta in perceperea unei taxe de participare. Persoanele prezente la aceste evenimente schimba de obicei: haine, accesorii, piese de mobilier, aparatura electrocasnica, bijuterii si cam orice. 
Afacerea incepe prin promovarea intensa a evenimentului, astfel incat sa se genereze un interes mare in randul populatiei orasului unde se va desfasura. Organizarea unui astfel de eveniment presupune inchirierea pentru o zi a unei locatii cu suprafata mare. Calculul se va face astfel incat  taxa x nr de participanti sa fie mai mare decat valoarea chiriei locatiei.
Resurse necesare: - o foarte buna promovare a evenimentului atata online cat si offline, eventual si promovare media, daca in urma unui calcul de profitabilitate aceasta metoda se dovedeste accesibila bugetului astfel incat sa existe profit. 
      - stabilirea exacta a numarului de participanti, asta presupune ca strategia sa fie facuta astfel incat inscrierea sa nu se faca in momentul evenimentului, ci cu cateva zile inainte. 
Avantaje: - afacere de maximum 2 saptamani 
        - profituri considerabile intr-un timp f. scurt
        - investitia se amortizeaza rapid
Dezavantaje: - este o afacere care presupune si se bazeaza pe multa promovare, investitia in aceasta afacere se va face in cea mai mare masura in promovare
Concluzii: O astfel de afacere f. atent gandita poate sa va aduca profituri foarte mari intr-un timp foarte scurt, exploatand un trend care e in crestere si la noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu