Idei de afaceri : Cumparatorii de haine


Descriere: Cumparaturile de imbracaminte sunt pentru unele persoane un adevarat deliciu, fiind dispuse, chiar si ore intregi, sa petreaca clipe de neuitat calcandu-se in picioare prin centre comerciale si parcari. Pentru altele aceasta activitate nu este tocmai cea mai placuta, insa de mare necesitate. Un serviciu care sa ne faciliteze cumparaturile de imbracaminte ar fi de mare interes, fara a fim nevoiti sa petrecem ore in aglomeratie sau sa facem achizitii de pe net cu deznodamant de buric dezgolit.


            Serviciul ar putea incepe prin obtinerea masurilor clientului, preferintelor de culori, stiluri, marci preferate, stare produs(second, outlet, nou) si stabilirea unui buget. Astfel se realizeaza pentru fiecare client in parte un profil fizic si preferinte de stil. Datorita tehnologiei se poate incerca si o abordare de tip transmitere de poze in timp real clientilor cu articolele de imbracaminte, de asemenea tot prin intermediul tehnologiei putem oferi clientului siguranta ca vom face achizitia articolului dorit la cel mai bun pret, asta presupune o analiza de preturi de la diferite centre comerciale pentru aceeasi unitate de produs. Un avantaj foarte interesant al acestui serviciu este ca un specialist avand ochiul format si cunoscand stilurile care sunt la moda, poate face achizitii chiar mai bune pentru un client, decat clientul insusi.

            Profiturile din acest serviciu se obtin prin perceperea unei taxe pe articol vestimentar. Serviciul nu exista pe piata, deci nu va pot oferi o suma care s-ar putea percepe, insa asta se stabileste in functie de complexitatea achizitiei si, bineinteles, de fitele clientului.  

           

Resurse necesare: - trebuie sa fii o persoana careia ii plac plimbarile prelungite in mall

-  cunostinte minime de moda, documentare pe domeniu

-  tangente cu tehnologia

Avantaje: - serviciul nu necesita investitie sau necesita o investie simbolica

        - daca shoppingul este o placere, se obtine profit intr-un mod placut

Dezavantaje: - exista o mare parte de persoane care simt o placere in a sta in mall mai mult ca acasa si de aceea serviciul nu poate prinde la toate categoriile de persoane.

Concluzii: Asigurandu-ne ca vom cumpara exact articolul vestimentar care il vrem, care ne este bun, care ne pune in evidenta si la cel  mai bun pret  si toate acestea fara a sta o secunda la o coada este aproape un vis. In aceste conditii clientul platind taxa respectiva face si o economie cu achizitia si scapa si de multe batai de cap. Aceasta afacere / serviciu daca e  conceput organizat nu poate avea decat succes.

3 comentarii:

  1. Chiar crezi ca asta este o idee buna ? Nu cumva rolul magazinelor online este tocmai acela de a te scuti de plimbarile prin mall ?

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar cred, ca altfel nu publicam. :P Pentru ca sustinem sau conlucram cu idei care promoveaza cumparaturile online nu in seamna ca un serviciu auxiliar nu este o idee buna. Tu nu crezi asta ?!

    RăspundețiȘtergere
  3. https://www.facebook.com/haine.secondhand.50?ref=tn_tnmn

    RăspundețiȘtergere